Wednesday 2 March 2016

FEBRUARY FAVORITES

Like I said it is time for my favorite products in February, I have about 20 of them so let begin. I'm going to start with makeup. Most makeup I use is from Catrice I don't know why but I like them so almost everything is from them.
Kao što sam rekla ovo su moji najdraži proizvodi u veljači. Ima oko 20 proizvoda tako da je vrijeme da krenemo. Počet ću sa šminkom. Većina je iz Catrice koji u zadnje vrijeme stalno koristim i skoro sve je od njih. Svi proizvodi su kupljeni u DM-u.

Catrice primer
This is a primer, it's really good, For me it works, makes my face less red.

Ovo je primer, meni je jako dobar i funkcionira jer mi lice nije tolki crveno. 








Catrice foundation
Liquid foundation, good coverage. It isn't that liquid and that's what I like and I always use a matt for me it look better than a regural one. 

Tekući puder, jako dobro pokriva. Nije tako jako tekuć što je meni bolje i ja uvijek kupujem mat puder jer meni bolje izgleda na licu.







Catrice concealer
High coverage, I use it for pimples and bags under eyes, it covers good.

Jako dobra pokrivenost, koristim za prištiće i podočnjake.






Catrice powder
Again it's a matt powder and also it controls shining so your face doesn't look too shiny. To be honest I bought it just because it was the same brand as foundation and I couldn't be more pleased.

Dakle opet mat puder i uz to kontrolira sjaj tako da lice ne izgleda presjajno. Da budem iskrena uzela sam ga samo zato što je ista marka kao i tekući puder, ali jako sam zadovoljna.





Catrice eyeshadow palette
Nude palette, This is what I use almost all the time and I love it. 

Nude paleta. Ovo koristim gotovo uvijek i obožavam je.









Essence mascara
Big and thick lashes all I'm going to say.

Velike i guste trepavice sve što ću reći. 









Catrice eyebrow pencil 
I love it because it has like a little brush at one end and I use it to make my brows look more natural, if you use just pencil it look weird.

Volim je zato što s jedne strane ima malu četkicu koju ja koristim kako bi mi obrve izgledale prirodnije jer samo s olovkom izgledaju dosta čudno.







Catrice lip pencil 
Love the colour.

Obožavam boju.









Catrice lipgloss
I use it after nude lipstick to give it a little glow.

Upotrebljavam ga poslije nude ruža za malo sjaja.









Bourjois lipstick
Love the colour and it is matte, lasts for hours and it is hard to take it off.

Obožavam boju i mat je, traje satim i teško se skida.









Mac lipstick
Best lipstick ever, matte and lasts for hours and also hard to take off. Best best best.

Najbolji ruž ikad, mat i traje satima, također se teško skida. Najbolji, najbolji, najbolji. Ovo je jedina stvar koja nije kupljena u DM-u nego u Mac dućanu.






Biobaza cream
Makeup removal,it cleans everything.Product of Croatia so I don.t know if it can be bought any where else.

Krema za skidanje šminke.Sve skida.








Finished with makeup finally. 
Završila sa šminkom napokon.


Eveline nail polish
It makes your nails dimond hard and shiny. But some people told me that it makes allergic reactions so be carefull.

Za učvršćivanje noktiju i sjaj. No neki su mi rekli da izaziva alergijske reakcije tako da budite pažljivi.







  Essence nail polis
Love the colour and also it hase gel effect and dries quickly.

Obožavam boju uz to ima gel efekt i brzo se suši.









Justin Bieber parfume












Argan oil for hair
For healthy ends and hair repair.

Za zdrave vrhove i oporavak kose.









L'occitane hand cream 
It smells good like peonies (flower) and my hands are soft after use.

Miriši na božure (cvijeće) i ruke su tako mekane poslije upotrebe.









Melem skin balm
Also Croatia product and I se it like a lip balm, they are soft after use and also hydrated.

Ja ga najviše koristim kao balzam  za usta, mekane i hidratizirane usne nakon upotrebe.







Oreo
Best thing ever!!!!

Najbolji keksi ikad!!







Tic tac
Yes, I'm a big child but I fell in love.Simply amazing.

Da, veliko sam dijete, ali zaljubila sam se u ovo. Jednostavno savršeno.









I'm done. This is all I have and my computer is so slow that it took me 2 hours to write this. 
Follow me on twitter and instagram.

Napokon gotovo, Ovo je sve što imam i trebalo mi je oko 2 sata da napišem sve jer mi je kompjutor užasno spor. Pratite me na twitteru i instagramu.








No comments:

Post a Comment