Saturday 5 December 2015

Mamma mia!-MUSICAL

Sad ću pisati o kazališnoj predstavi točnije mjuziklu koji sam nedavno gledala. Radi se o Mamma mia u Gradskom kazalištu komedija. Predstava je fenomenalna i ja bih je preporučila svima, bila sam jako skeptična što se tiče prijevoda pogotovo zato što vrlo dobro razumijem engleski i cijelo vrijeme sam pjevala pjesme na engleskom i provjeravala prijevod. Ugodno sam se iznenadila, mjuzikl je rađen po filmu tako sa točno prati film, ali je zanimljivo slušati jer nije samo preveden već ima neke stvari prilagođene nama. Ne znam točno sve glumce koji su glumili i mislim da svi imaju alternacije (zamjene). Donnu koju u filmu glumi Meryl Streep u našoj verziju savršeno ju je utjelovila Renata Sabljak koja će vas iznenaditi i kad pusti svoj glas jednostavno će vas oduševiti.
Dakle ako ste u Zagrebu ili planirate ići u Zagreb, posjetite Komediju, vjerujte, nećete požaliti.
Renata Sabljak

No comments:

Post a Comment